F.A.Q.
Bekijk hier de meest gestelde vragen over Palvé versgroep
Algemeen
Hoe wordt ik klant bij Palvé versgroep?
Klant worden van de Palvé versgroep, daar zijn wij uiteraard erg blij mee.
Om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen, ontvangen wij graag alvast uw gegevens.
Vul het online formulier zo volledig mogelijk in en wij nemen dan contact met u op om een afspraak te maken.
Bellen mag natuurlijk ook.
Palvéco bv 072 540 5533
Jelco bv 058 288 4944
Wanneer kom ik in aanmerking voor bezorgservice?
Wij hanteren een minimale bestelling van €250,00
Ik heb een klacht, suggestie of opmerking. Waar kan ik die melden?
Als u een klacht of opmerking heeft kunt u dit altijd het beste telefonsich melden, wij zorgen dan voor een correcte en snelle afhandeling.
Betaling
Op welke wijze kan ik betalen?
U kunt betalen via automatische incasso of zelf overmaken via de bank.
Onze betaalgegevens staan op de factuur vermeld.
Als u via automatische incasso wilt betalen hebben wij hiervoor een formulier die ingevuld dient te worden zodat wij toestemming hebben om bij u te mogen incasseren. Dit formulier ontvangt u van ons zodra uw gegevens bij ons zijn aangemaakt.
Wanneer en hoe ontvang ik mijn factuur?
De facturatie gebeurt één keer per week op vrijdag.
Deze versturen wij digitaal direct naar uw e-mailbox.
Let op! Om een niet nader bekend probleem komt het voor dat er bij Hotmail e-mailadressen problemen zijn met het ontvangen van PDF bestanden dus bij voorkeur geen Hotmail e-mailadres gebruiken.
Kan ik een kopie factuur opvragen?
Als u om wat voor reden dan ook, uw factuur bent kwijtgeraakt, kunt u deze altijd opnieuw opvragen.
Facturen sturen wij voorkeur digitaal en direct naar uw mailbox.
Zo heeft u de weekfactuur altijd op vrijdagmiddag binnen.
Informatie
Heeft Palvé versgroep een actiefolder?
Jazeker de Vers Nieuws
Ontvang elke twee weken onze aanbiedingen direct in uw mailbox. Daarnaast kunt u ook wekelijks tips & verkoopadvies ontvangen.
Zo kunt u kiezen uit diverse segmenten. Uiteraard kunt u zich ook weer afmelden als het Versnieuws, tips & verkoopadvies niet meer wilt ontvangen.
Wij respecteren uw privacy en zullen uw e-mailadres niet delen met derden.
Schrijf u hier in.
Heeft Palvé versgroep ook producten voor specifieke thema’s/seizoenen?
Wij informeren u graag over producten die onder specifieke thema’s of seizoenen vallen.
U kunt dan denken aan producten voor lente, zomer, herfst en winter en aan pasen, kerst en actie’s vanuit Interkring zoals landen thema’s of consumenten acties
Deze informatie kunt vinden op onze home pagina
Logistiek
Waneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij hanteren een dagelijkse bezorging aangepast op uw behoefte en bestelpatroon.
Dit valt samen met de bestelhoeveelheid en voorraad van divers assortiment.
Voorraad artikelen zijn uiteraard sneller leverbaar dan bestelproducten.
Wat bestel ik op welk moment?
Een deel van ons assortiment zijn versproducten, daar gelden dan ook speciale bestelmomenten voor.
Scheria gevogelte assortiment:
maandag t/m donderdag tot 15:00 uur
vrijdag tot 15:00 uur
zaterdag tot 12:00 uur
Keten Duurzaam Varkensvlees
maandag t/m donderdag tot 16:15 uur
vrijdag tot 15:00 uur
Versgroente assortiment
maandag t/m donderdag tot 15:15 uur
vrijdag tot 15:00 uur
zaterdag tot 12:00 uur
Robuust Rundvlees
Dagelijks tot 15:00 uur
Kan ik via een webwinkel bestellen?
Jazeker, wij beschikken over een online winkel voor onze klanten. U kunt hier altijd in kijken. Als u ook de prijzen wilt zien, kunt u inloggegevens aanvragen.
Retouren
Als ik wat retour wil sturen hoe werkt dit dan?
Als het voorkomt dat u een verkeerd product ontvangen heeft of er is wat anders waardoor u iets retour wilt sturen.
Neem dan contact op met afdeling verkoop.
Palvéco 072 540 5533
Jelco 058 288 4944
Wij vullen dan een retourformulier voor u in en zorgen dat het product bij u wordt opgehaald bij de eerstvolgende levering. En zorgen ervoor dat dit snel verwerkt wordt.
Kunt u het antwoord niet vinden?
Stuur ons dan een bericht!
Heeft u een andere vraag?
neem contact met ons op via
verkoop@palveco.nl of 072 540 5533
verkoop@jelco.nl of 058 288 4944