VEELGESTELDE
VRAGEN

Op deze pagina hebben wij enkele vragen al voor je beantwoord. Staat je vraag hier niet bij?

Wij staan je graag te woord via

072 540 5533 (Palvé versgroep Heerhugowaard) verkoop.heerhugowaard@palveversgroep.nl
En
058 288 4944 (Palvé versgroep Leeuwarden) verkoop.leeuwarden@palveversgroep.nl.

Palvé versgroep plaatst graag zoveel mogelijk antwoorden voor je op één overzichtelijke plek.

Heb je een relevante toevoeging? Vertel het ons en wij plaatsen dit erbij.

Algemeen

Alleen als je een KvK nummer hebt kun je klant worden: Palvé versgroep levert uitsluitend aan bedrijven en niet aan particulieren. Om klant te worden heb je een KvK-nummer nodig. Na registratie als klant zorgen wij direct voor toegang tot ons gehele productassortiment, en ons actieprogramma waar je onze scherp geprijsde aanbiedingen kunt vinden. Je kunt eenvoudig klant worden op onze website via deze link.

Je kunt ons altijd een email sturen, Palvé versgroep in Heerhugowaard bellen of Palvé versgroep in Leeuwarden bellen tijdens onze openingstijden. 

De openingstijden in Heerhugowaard zijn van maandag tot en met donderdag van 8.00 uur tot 17.00 uur en op vrijdag van 8.00 uur tot 15.00 uur. 

Openingstijden Leeuwarden zijn van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 17.00 uur Bezoek zoveel mogelijk op afspraak. Meer gegevens vindt je op onze contactpagina.

Palvé versgroep werkt aan CO²-reductie. Onze logistiek werkt met een tracksysteem op ons transport die er voor zorgt dat er zo economisch mogelijk gereden wordt. dit bespaart veel vrachtwagenkilometers. Wij zijn continu op zoek naar verbeteringen op dit gebied. Buiten onze duurzaamheidsdoelstelling staat het op tijd en correct leveren van bestellingen voor ons altijd voorop.

Bestellen

Wij hanteren een gemiddelde minimale afname van € 250,00 per stop. In sommige gevallen zullen wij daar een uitzondering voor maken, bijvoorbeeld bij naleveringen. Informeer naar de mogelijkheden. 

Nee en soms ja. Dit is afhankelijk aan het soort product dat je bestelt. De meeste producten in ons assortiment verkopen wij per stuk. Als wij iets speciaals voor je moeten bestellen wat wij alleen in een bulkverpakking van meerdere aantallen kunnen bestellen, dien je ook de volledige bulkverpakking af te nemen. Er staat altijd in de webwinkel vermeld wat de verpakkingseenheid is.

Als je het wachtwoord van je account bent vergeten of kwijt bent kun je deze opnieuw opvragen. Dit doet je door op het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten’ te klikken. Je vult het e-mailadres van je klantaccount in en je ontvangt een link waarmee je jouw wachtwoord opnieuw kunt instellen. Je wachtwoord wordt beveiligd en gecodeerd opgeslagen, wij kunnen deze gegevens niet bekijken.

Aanpassen van je bestelling na plaatsing hangt af van de orderstatus. Als jouw zending nog niet klaar staat voor transport bestaat de mogelijkheid om (na overleg) de order aan te passen. Neem hiervoor telefonisch altijd eerst contact op met afdeling verkoop kies hier voor de vestiging (Heerhugowaard) (Leeuwarden) waar je klant bent.

Je kunt uiteraard eenvoudig een online bestellingen plaatsen via onze webwinkel. Daar kun je overzichtelijk al bestelde orders bekijken, herhaalaankopen plaatsen en productgegevens bekijken en vergelijken.

Je kunt het juiste product het beste vinden door te zoeken op artikelcode. Indien een artikel toch niet (meer) in onze webwinkel staat kan dat diverse redenen hebben. Wellicht heeft het product een naamswijziging gehad of verkoopt de producent het product niet meer. Neem in dit geval contact met ons op via de email of telefoon: 072 540 5533 Dan kunnen wij je adviseren over een mogelijk vervangend product.

Indien wij een product nog niet in assortiment hebben, neem dan contact op met onze verkoopafdeling via 072 540 5533 en dan kijken wij of wij dit kunnen opnemen in het assortiment.

Wij investeren veel tijd in het zorgvuldig aanbieden van de juiste productinformatie, toch kan het voorkomen dat er een onjuiste afbeelding van een specifiek artikel wordt weergegeven of ontbreekt. De artikelnummers zijn altijd leidend bij bestellingen op onze webwinkel. Heb je vragen over de juistheid van een product stel je vraag dan aan de verkoopafdeling via het contactformulier.

Aflevering

Ons doel is om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren, rekening houdend met ons route systeem. Voorraad producten kunnen normaal gesproken de volgende werkdag geleverd worden. Bij bestel producten is de levertijd afhankelijk van het leverschema vanuit de leverancier. Uiteraard zullen we er alles aan doen om zo snel mogelijk aan te leveren.

Heb je vragen over wat jouw leverdagen zijn neem dan contact op met afdeling verkoop Heerhugowaard 072 540 5533 of afdeling verkoop Leeuwarden 058 288 4944

Een deel van ons assortiment zijn versproducten, daar gelden dan ook speciale bestelmomenten voor.

Scheria gevogelte assortiment:

Keten Duurzaam Varkensvlees

Vers A.G.F. assortiment

Robuust Rundvlees

Kijk op deze pagina voor een overzicht per vestiging

Jouw bestelling wordt op het afleveradres dat bij ons bekend is afgeleverd. Bij uitzondering kan een bestelling opgehaald worden bij onze groothandels. Dit kan alleen in overleg met onze verkoopafdeling.

Als wij een artikel niet op tijd kunnen leveren wordt dit product automatisch omgezet in een backorder zodat dit artikel bij een volgende bestelling meegeleverd zal worden. Dit staat ook altijd onder op je afleverbon onder de noemer na te leveren goederen. Je kunt in overleg met de verkoopafdeling een afspraak maken over het wel of niet standaard aanmaken van een backorder indien een product niet op voorraad is. 

Indien er na de bestelling blijkt dat een of meerdere product (en) niet leverbaar zijn neemt afdeling verkoop contact met je op. Je krijgt dan een bevestiging en eventueel een voorstel voor een vervangend artikel.

Wij hebben onze processen zo ingericht dat eventuele fouten of gebreken zo veel mogelijk worden opgemerkt, toch kan het voorkomen dat er iets fout gaat of mogelijk beschadigd tijdens het transport. Je kunt dit direct melden bij de chauffeur. Geef hierbij de volgende gegevens aan: Palvé versgroep artikelnummer, het aantal manco/breuk, het pakbonnummer van de afleverbon van de chauffeur waar de manco’s en/of breuken op zijn geconstateerd.

Als het voorkomt dat u een verkeerd product ontvangen heeft of er is wat anders waardoor u iets retour wilt sturen.

Neem dan contact op met afdeling verkoop.

Voor Palvé versgroep Heerhugowaard: 072 540 5533
Voor Palvé versgroep Leeuwarden: 058 288 4944

Wij vullen dan een retour formulier voor je in en zorgen dat het product bij je wordt opgehaald bij de eerstvolgende levering. En zorgen ervoor dat dit snel verwerkt wordt.

Betalen

De betalingsvoorwaarden en mogelijkheden zullen met je besproken worden zodra je klant wordt van Palvé versgroep.

De betaalgegevens staan op elke factuur rechts bovenaan.

De facturatie gebeurt één keer per week op vrijdag.
Deze versturen wij digitaal direct naar jouw e-mailbox.

Let op! Om een niet nader bekend probleem komt het voor dat er bij Hotmail e-mailadressen problemen zijn met het ontvangen van PDF bestanden, dus bij voorkeur geen Hotmail e-mailadres gebruiken.

Als je om wat voor reden dan ook, jouw factuur niet meer hebt, kun je deze altijd opnieuw opvragen.
Facturen sturen wij voorkeur digitaal, direct naar jouw mailbox.

De financiële administratie is bereikbaar via administratie@palveversgroep.nl of 072 540 5533 Kies in het keuzemenu nummer 3. (Aanwezig van maandag t/m donderdag)

meer vers

* afmelden kan altijd bij elke mailing die je van ons ontvangt.

Alsjeblieft! profiteer 

elke week van mooie kortingen

Scroll naar top